Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PRoto dla Newserii. Luty 2017 w mediach społecznościowych. „social media stopniowo zmieniają swój charakter. facebook przestaje być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. nowe funkcje wspierają proces ubiegania się o pracę i kontakt z pracodawcą” – mówi joanna jałowiec, redaktor naczelna proto.pl w rozmowie z newserią biznes. serwisy intensyfikują także walkę z fałszywymi informacjami. w lutym google oficjalnie wprowadził fact-checking, narzędzie pozwalające weryfikować pojawiające się newsy. „redakcja oksfordzkiego słownika uznała, że słowem 2016 roku jest wyrażenie »post-prawda«. problem dotyczy nie tylko świata mediów czy polityki, lecz także uderza w takie firmy jak google. w lutym gigant z mountain view zaprezentował oficjalnie fact-checking, narzędzie, które ma służyć do oddzielania wiarygodnych treści od tych, które opierają się na dezinformacji i plotce” – dodaje joanna jałowiec. w nagraniu również o tym, jak facebook zamierza ułatwić kontakty pomiędzy pracodawcą a kandydatem i jakie nowości wprowadza instagram. (red). zobacz też: wrzesień w mediach społecznościowych. zobacz też: październik w mediach społecznościowych. zobacz też: listopad i grudzień w mediach społecznościowych. zobacz też: styczeń 2017 w mediach społecznościowych.
„Social media stopniowo zmieniają swój charakter. Facebook przestaje być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. Nowe funkcje wspierają proces ubiegania się o pracę i kontakt z pracodawcą” – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna PRoto.pl w rozmowie z Newserią Biznes. Serwisy intensyfikują także walkę z fałszywymi informacjami. W lutym Google oficjalnie wprowadził Fact-Checking, narzędzie pozwalające weryfikować pojawiające się newsy.
„Redakcja oksfordzkiego słownika uznała, że słowem 2016 roku jest wyrażenie »post-prawda«. Problem dotyczy nie tylko świata mediów czy polityki, lecz także uderza w takie firmy jak Google. W lutym gigant z Mountain View zaprezentował oficjalnie Fact-Checking, narzędzie, które ma służyć do oddzielania wiarygodnych treści od tych, które opierają się na dezinformacji i plotce” – dodaje Joanna Jałowiec. W nagraniu również o tym, jak Facebook zamierza ułatwić kontakty pomiędzy pracodawcą a kandydatem i jakie nowości wprowadza Instagram.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PRoto dla Newserii. Luty 2017 w mediach społecznościowych. „social media stopniowo zmieniają swój charakter. facebook przestaje być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. nowe funkcje wspierają proces ubiegania się o pracę i kontakt z pracodawcą” – mówi joanna jałowiec, redaktor naczelna proto.pl w rozmowie z newserią biznes. serwisy intensyfikują także walkę z fałszywymi informacjami. w lutym google oficjalnie wprowadził fact-checking, narzędzie pozwalające weryfikować pojawiające się newsy. „redakcja oksfordzkiego słownika uznała, że słowem 2016 roku jest wyrażenie »post-prawda«. problem dotyczy nie tylko świata mediów czy polityki, lecz także uderza w takie firmy jak google. w lutym gigant z mountain view zaprezentował oficjalnie fact-checking, narzędzie, które ma służyć do oddzielania wiarygodnych treści od tych, które opierają się na dezinformacji i plotce” – dodaje joanna jałowiec. w nagraniu również o tym, jak facebook zamierza ułatwić kontakty pomiędzy pracodawcą a kandydatem i jakie nowości wprowadza instagram. (red). zobacz też: wrzesień w mediach społecznościowych. zobacz też: październik w mediach społecznościowych. zobacz też: listopad i grudzień w mediach społecznościowych. zobacz też: styczeń 2017 w mediach społecznościowych.