Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PRoto dla Newserii. Styczeń 2017 w mediach społecznościowych. styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. największe zmiany czekają jednak serwis youtube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników. od przyszłego roku mają z niego zniknąć długie, 30-sekundowe klipy promocyjne, których nie da się ominąć. liczba treści wideo na facebooku sukcesywnie wzrasta. pod koniec stycznia społecznościowy gigant zapowiedział zmianę algorytmu pozycjonowania dłuższych filmów w aktualnościach. serwis wprowadził nowy parametr – „procent ukończenia”, czyli informację o tym, jaka część nagrania została obejrzana przez danego użytkownika. obejrzenie długiego filmu wymaga od użytkowników większego zaangażowania niż w przypadku krótkich nagrań wideo. dlatego informacja, że dany materiał został wyświetlony w całości lub przynajmniej w większym procencie, będzie dla serwisu sygnałem, że nagranie było interesujące. dzięki temu facebook będzie mógł lepiej dopasowywać kolejne klipy proponowane w aktualnościach. „zmiana ma zostać wprowadzona w najbliższych tygodniach. co to oznacza dla marketerów? może się zdarzyć tak, że dłuższe filmy będą miały większe zasięgi kosztem krótkich treści” – mówi joanna jałowiec, redaktor naczelna proto.pl. (red).
Styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. Instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a Facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. Największe zmiany czekają jednak serwis YouTube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników. Od przyszłego roku mają z niego zniknąć długie, 30-sekundowe klipy promocyjne, których nie da się ominąć.
Liczba treści wideo na Facebooku sukcesywnie wzrasta. Pod koniec stycznia społecznościowy gigant zapowiedział zmianę algorytmu pozycjonowania dłuższych filmów w aktualnościach. Serwis wprowadził nowy parametr – „procent ukończenia”, czyli informację o tym, jaka część nagrania została obejrzana przez danego użytkownika.
Obejrzenie długiego filmu wymaga od użytkowników większego zaangażowania niż w przypadku krótkich nagrań wideo. Dlatego informacja, że dany materiał został wyświetlony w całości lub przynajmniej w większym procencie, będzie dla serwisu sygnałem, że nagranie było interesujące. Dzięki temu Facebook będzie mógł lepiej dopasowywać kolejne klipy proponowane w aktualnościach.
„Zmiana ma zostać wprowadzona w najbliższych tygodniach. Co to oznacza dla marketerów? Może się zdarzyć tak, że dłuższe filmy będą miały większe zasięgi kosztem krótkich treści” – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna PRoto.pl. (red)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PRoto dla Newserii. Styczeń 2017 w mediach społecznościowych. styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. największe zmiany czekają jednak serwis youtube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników. od przyszłego roku mają z niego zniknąć długie, 30-sekundowe klipy promocyjne, których nie da się ominąć. liczba treści wideo na facebooku sukcesywnie wzrasta. pod koniec stycznia społecznościowy gigant zapowiedział zmianę algorytmu pozycjonowania dłuższych filmów w aktualnościach. serwis wprowadził nowy parametr – „procent ukończenia”, czyli informację o tym, jaka część nagrania została obejrzana przez danego użytkownika. obejrzenie długiego filmu wymaga od użytkowników większego zaangażowania niż w przypadku krótkich nagrań wideo. dlatego informacja, że dany materiał został wyświetlony w całości lub przynajmniej w większym procencie, będzie dla serwisu sygnałem, że nagranie było interesujące. dzięki temu facebook będzie mógł lepiej dopasowywać kolejne klipy proponowane w aktualnościach. „zmiana ma zostać wprowadzona w najbliższych tygodniach. co to oznacza dla marketerów? może się zdarzyć tak, że dłuższe filmy będą miały większe zasięgi kosztem krótkich treści” – mówi joanna jałowiec, redaktor naczelna proto.pl. (red).