W czerwcu 2025 roku Provident Polska rozpoczął współpracę z Clear Communication Group. Firma pożyczkowa powierzyła agencji kompleksowe działania z obszaru public relations, obejmujące strategiczne zarządzanie wizerunkiem marki.
Clear Communication Group odpowiada zarówno za działania strategiczne, jak i bieżące wsparcie komunikacyjne. Agencja zajmie się działaniami media relations, komunikacją korporacyjną – w tym tematami ESG i CSR, wsparciem projektów z obszaru employer brandingu, komunikacją produktową oraz działaniami związanymi ze wzmacnianiem i ochroną reputacji.
Z ramienia agencji prace na rzecz klienta koordynuje Radosław Pupiec, menedżer projektów. Clear Communication Group wybrano w przetargu, do którego zaproszono sześć agencji.
„Szukaliśmy partnera, który nie tylko zrozumie dotychczasową komunikację marki, ale zaproponuje świeże spojrzenie i nowe możliwości jej rozwoju. Zespół CCG przekonał nas trafną diagnozą naszych wyzwań komunikacyjnych oraz ciekawymi pomysłami na dalsze aktywności PR” – komentuje Karolina Łuczak, dyrektorka komunikacji, rzeczniczka prasowa Provident Polska.
Umowę podpisano na trzy lata. Wcześniej za obsługę PR Providenta odpowiadała agencja Fleishman Hillard. (mb)


