Prowokujący Ryanair

dodano: 
13.02.2008
komentarzy: 
0

W dzisiejszym Dzienniku pojawiła się informacja na temat kolejnej kontrowersyjnej kampanii reklamowej irlandzkiego przewoźnika Ryanair. Firma do promocji swoich voucherów wykorzystała wizerunki Lecha Kaczyńskiego i Donalda Tuska. Pod hasłem „Idealny prezent dla tego kogo kochasz” umieszczono wielkie serce, w którym znalazły się zdjęcia prezydenta i premiera. Jak tłumaczy rzecznik prasowy Ryanair Tomasz Kułakowski: „Ponieważ zbliżają się walentynki, święto zakochanych (...), stwierdziliśmy, że nasz voucher może być świetnym prezentem nawet dla najbardziej skłóconych”.

Dziennik podaje, że rzecznik prasowy rządu, Agnieszka Liszka, zdeklarowała, iż premier nie ma nic przeciwko wykorzystaniu swego wizerunku w reklamie i ma na tyle poczucia humoru by uznać całą sprawę za żart. (mk)

Źródło:

Dziennik Polska Europa Świat, Serce prezydenta i premiera, id, 13.02.2008, s.8
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin