.

 

Prudential przechodzi rebranding. Nowa nazwa ubezpieczyciela to Pru

dodano: 
24.03.2022
komentarzy: 
0

Prudential zmienia nazwę na Pru. W związku z tym ubezpieczyciel prezentuje nowy logotyp i szafę graficzną. Logo zostało uproszczone – wizerunek bogini Prudencji został zastąpiony pomarańczowym kwadratem. Marka startuje również z nową kampanią reklamową pod hasłem „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”. Jej celem jest, jak czytamy w komunikacie, „wzmocnienie wizerunku ubezpieczyciela jako godnego zaufania partnera, który zawsze robi więcej, aby wywiązać się ze swoich obietnic”. Firma chce także podkreślić zacieśnienie współpracy z brytyjską Grupą M&G.

Rebranding jest związany z nowym etapem działalności firmy, która zamierza rozszerzać ofertę ubezpieczeń inwestycyjnych, korzystając z kompetencji swojego właściciela – Grupy M&G.

Spoty reklamowe, które miały premierę 23 marca 2022 roku, są one emitowane w stacjach telewizyjnych oraz formatach wideo i display w internecie. Kampania prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki, a także obejmie działania z zakresu content marketingu i performance. Za działania PR, związane z akcją, odpowiada agencja OneMulti.

„Zmiana marki podkreśla, że chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, skracać dystans oraz umocnić nasze indywidualne podejście do ich spraw” – mówi Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska. (as)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin