sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPrzeciw świątecznym pomyłkom

Przeciw świątecznym pomyłkom

Agencja TBWA/PR w ramach współpracy z firmą Corex rozpoczęła kampanię Antyprezent Świąteczny. Akcja w żartobliwy sposób odwołuje się do tematyki nieudanych prezentów i przedstawia ofertę produktów Corex jako propozycję Superprezentów. Działania agencji koncentrują się na komunikacji z prasą codzienną, poradnikową, lifestylową oraz studencką.
W ramach akcji dziennikarze wymienionych rodzajów prasy oraz mediów regionalnych będą otrzymywać serie krótkich informacji z żartobliwymi przykładami Antyprezentów i Superprezentów. Organizatorzy kampanii zaproszą też dziennikarzy do interaktywnej zabawy i zgłaszania własnych typów najgorszych prezentów (ciepłe skarpetki, piżamy, grzebienie itp.). Wyniki tej akcji, uzupełnione przez badania ankietowe posłużą firmie do stworzenia rankingu Antyprezentów. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł