środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPrzedwyborcze metody promocyjne

Przedwyborcze metody promocyjne

Słowo Polskie Gazeta Wrocławska informuje o kontrowersyjnym pomyśle promocyjnym Ligi Polskich Rodzin. W sieci kin w Jeleniej Górze, Legnicy i jednym z kin we Wrocławiu, przed wyświetleniem najnowszego filmu „Karol, papież, który pozostał człowiekiem”, pojawia się 20-sekundowy spot reklamowy LPR-u. Przedstawia on tłum wiernych ze świecami, biały marsz, a także fotografię Jana Pawła II. Na końcu pojawia się hasło: „Jesteśmy z was dumni”.
Bronisław Komorowski, wicemarszałek Sejmu z PO uważa, że „(…) jest to wykorzystanie osoby powszechnie szanowanej dla potrzeb polityki”. Oburzenia nie kryje ks. Leon Czaja, kanclerz Wrocławskiej Kurii Metropolitalnej. Jego zdaniem Rada Episkopatu oficjalnie zaprotestuje, jeśli praktyka pokazywania spotu LPR-u będzie się powtarzać. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł