.

 

Przemysław Alberski dołączył do TOTALbet

dodano: 
02.08.2022
komentarzy: 
0

W sierpniu 2022 roku Przemysław „Albert” Alberski został dyrektorem marketingu TOTALbet, zakładów bukmacherskich.

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii marketingowo-komunikacyjnej, współpracę z zarządem oraz pozostałymi managerami, a także za rozwój wizerunku firmy na polskim rynku oraz działania PR.

Ma ponadczternastoletnie doświadczenie pracy w marketingu. Przed dołączeniem do TOTALbet pracował w funduszu Private Equity Solter Capital oraz sklepie piłkarskim Zgoda FC, którego był pomysłodawcą oraz współwłaścicielem.

Równolegle przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora operacyjnego w spółkach Anny Lewandowskiej, gdzie był odpowiedzialny m.in. za uruchomienie takich brandów jak Phlov by Anna Lewandowska czy cateringu dietetycznego Supermenu.

Poprzednio dyrektorem marketingu był Dawid Synówka. (bs)

Źródło:

Zdjęcie główne: fot. HOODKEVITZ
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin