[przetarg] Kto wypromuje polski program kulturalny?

dodano: 
07.09.2010
komentarzy: 
0

Narodowy Instytut Audiowizualny poszukuje agencji, która przygotuje strategię i harmonogram działań promocyjnych oraz PR-owskich dla krajowego programu kulturalnego polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej.

Strategia ta powinna uwzględniać m. in. koncepcję nadrzędnego systemu identyfikacji wizualnej krajowego programu kulturalnego, koncepcje podsystemów identyfikacji wizualnej poszczególnych wydarzeń, które będą się odbywały w jego ramach, koncepcję współpracy z mediami oraz propozycję działań komunikacyjnych. Podmioty chcące wziąć udział w negocjacjach mogą zgłaszać się do 4 października. Wykonawcy zaproszeni do drugiego etapu powinni natomiast złożyć oferty wstępne do 25 października.(ks)

Ogłoszenie o postępowaniu dostępne jest tu.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin