Przetarg Ministerstwa Środowiska rozstrzygnięty

dodano: 
10.08.2010
komentarzy: 
0

Laboratorium Komunikacji wygrało ogłoszony ponownie przetarg nieograniczony Ministerstwa Środowiska na przeprowadzenie kampanii edukacyjnej „Daj się ponieść”. To inny wybór niż za pierwszym razem.

Przypomnijmy, przetarg ten był ogłaszany dwukrotnie, ponieważ za pierwszym razem, po ogłoszeniu wyników, unieważniono go po uwagach jednego z podmiotów. W ponownym rozdaniu do firm startujących w przetargu dołączyła tylko jedna agencja (Mastermind); jedna nie zdecydowała się w nim brać udziału ponownie Walk the Line). Za pierwszym razem za najkorzystniejszą uznano ofertę BTL Point Group.

Akcja „Daj się ponieść” ma dotyczyć mądrych, odpowiedzialnych zakupów, zwracania uwagi na etykiety, opakowania produktów, promocji produktów lokalnych oraz toreb ekologicznych.

Szczegóły przetargu można znaleźć tutaj(kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin