Przetarg na komunikację polskiej elektrowni jądrowej - jest krótka lista
Jak dowiedziało się PRoto.pl, na krótkiej liście przetargu PGE Energii Jądrowej „Przygotowanie i realizacja działań komunikacyjnych i promocyjnych, dotyczących projektu budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej na lata 2012-2013”, znalazło się 5 konsorcjów.
Do składnia ofert wstępnych zaproszeni zostali: LOWE GGK, PanMedia Western i ComPress; Partner of Promotion, Equinox Polska i Scholz & Friends; Profile i DDB Warszawa, Gruppa 66 Ogilvy i Starlink oraz Ecorys Polska, Ciszewski MSL i Media Group.
PGE wymaga od agencji wielokanałowych działań – od komunikacji kryzysowej poprzez relacje z mediami, po działania sponsoringowe, CSR i public affairs. Zwycięska firma będzie musiała przygotować także audyt komunikacyjny, zadbać o marketing i zakup mediów. O wyborze decyduje merytoryka (60 proc.) i cena (40 proc.) kampanii. (bs)