POT ogłasza kolejny przetarg na promocję regionu. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest opracowanie koncepcji kreacyjnej i podstawowych elementów kreacji kampanii multimedialnej promującej turystyczną atrakcyjność wschodnich województw Polski, tj. województwa warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego wraz z realizacją kampanii (w tym z zakupieniem majątkowych praw autorskich). Zamawiający planuje powierzenie wykonawcy realizacji – promującej atrakcyjność turystyczną ww. wschodnich województw – kampanii, o zasięgu ogólnopolskim oraz dodatkowo na rynku niemieckim i ukraińskim. Budżet kampanii wynosi 21,5 mln zł.
Jak czytamy na stronie POT koncepcja kampanii ma określać spójny sposób multimedialnego przekazu komunikacyjnego we wszystkich przewidzianych strategią komunikacji kreacyjnej obszarach działania kampanii, oraz z uwzględnieniem innych działań promocyjnych realizowanych w poszczególnych województwach wschodniej Polski.
Niezbędnymi elementami realizacji zamówienia powinien być slogan kampanii, logotyp kampanii, motyw muzyczny, identyfikator dźwiękowy, kluczowe hasła i motywy wizualne. (mk)