poniedziałek, 8 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPrzetarg na promocję Katowic

Przetarg na promocję Katowic

Dorota Niećko na łamach gazety Polska Dziennik Zachodni informuje, że na początku sierpnia magistrat miasta Katowice ogłosił przetarg na promocję transformacji centrum Katowic. Jak pisze autorka, promocja ma mieć dwa etapy: planowanie promocji i kampanię promocyjną. Firmy zawodowo zajmujące się PR mogły składać swoje oferty do 12 sierpnia. Agencje, które stawały do konkursu musiały wykazać, że prowadziły przynajmniej jedną kampanię wartą 400 tys. zł.

Jak czytamy w gazecie firma, która wygra przetarg będzie odpowiedzialna za promocję Katowic do końca 2009 roku. Do jej zadań będzie należeć głównie ocenienie wizerunku centrum miasta i promocja jego transformacji, ustalenie, do kogo będzie skierowana kampania promocyjna, odpowiadanie za relacje z mediami i mieszkańcami, zajmowanie się sytuacjami kryzysowymi oraz zarządzanie stroną internetową poświęconą przebudowie centrum miasta. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł