Przetarg na promocję makaronu za 3 mln euro rozstrzygnięty

dodano: 
02.03.2015
komentarzy: 
0

Polska Izba Makaronu (PIM) poinformowała o rozstrzygnięciu przetargu na promocję makaronu w Chinach i na Ukrainie.

Postępowanie wygrała agencja CAM Media. Organizator przetargu nie ujawnił nazw pozostałych uczestników przetargu, ani wartości złożonych przez nich ofert. Jak poinformowała Izba w ogłoszeniu o przetargu, szacowana wartość zamówienia wynosi 3,15 mln euro, wliczając honorarium agencji.  

Ocenie podlegały: strategia kampanii (40 proc. punktów), kreacja kampanii (30 proc.), badanie efektywności kampanii (20 proc.) i wynagrodzenie zaproponowane przez wykonawcę (10 proc.). (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin