.

Przetarg na promocję mięsa i owoców. Budżet – ponad 4,7 mln euro

dodano: 
22.02.2019
komentarzy: 
0

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczpospolitej Polskiej oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw (konsorcjant) ogłosiły przetarg na opracowanie kreacji wizerunkowej kampanii promocyjno-informacyjnej „Europa pełna smaków – tradycja i jakość”. Działania komunikacyjne mają być skierowane na rynki Japonii, Korei Południowej, Wietnamu, Chińskiej Republiki Ludowej i Hongkongu. Budżet to 4 726 260 euro netto.

Kampania ma promować nie tylko mięso w różnych postaciach (świeże, schłodzone, przetworzone), lecz także owoce (np. jabłka, borówkę amerykańską, aronię) i warzywa.

Organizator przetargu będzie wymagać oznaczania materiałów promocyjnych specjalnym znakiem informującym o współfinansowaniu działań przez Unię Europejską. Wszystkie treści w ramach kampanii muszą też być opatrzone hasłem „Enjoy, it’s from Europe!” (tłum. „Smacznego, to z Europy!”).

Oferenci, którzy chcą wziąć udział w przetargu, muszą spełnić określone wymagania. Powinni zrealizować co najmniej jedną zagraniczną kampanię dotyczącą produktów spożywczych, której budżet wynosił co najmniej pięć milionów złotych brutto. Muszą też mieć za sobą realizację co najmniej pięciu wydarzeń na zagranicznych targach, każde o wartości m.in. 300 tys. zł brutto. Organizator przetargu wymaga również m.in. środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum trzech milionów złotych oraz wniesienia wadium w wysokości 50 tysięcy złotych.

W przetargu mogą brać udział także konsorcja.  

Termin składania ofert to 22 marca 2019 roku do godziny 14.00. Należy dostarczyć je do siedziby Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP, która mieści się przy ulicy Miodowej 14 (00-246 Warszawa). Zamówienie ma być realizowane przez 36 miesięcy od podpisania umowy z podmiotem, który wygrał przetarg.

Szczegółowe wytyczne można poznać w dokumentacji przetargu dostępnej na stronie Stowarzyszenia. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin