Przetarg POT: Było pięć agencji, teraz są cztery

dodano: 
14.04.2011
komentarzy: 
0

W ponownie rozpisanym przez Polską Organizację Turystyczną przetargu na promocję w Chinach zgłosiły się cztery firmy. Z Polskich agencji w procedurze udział biorą Classic China i Scarlet Oak.

Rozpisany w lutym przetarg został unieważniony, ponieważ wszystkie złożone oferty opiewały na kwoty większe niż przewidziany przez POT budżet. Tym razem żadna z ofert nie przekroczyła przewidzianej kwoty, która wynosi 125 tys. euro.

Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum firm Scarlet Oak oraz Scarlet Oak Limited z Hong Kongu. Zaproponowało ono kwotę 94,3 tys. euro. Droższą ofertę założyła firma Beijing Talent Union Business Service Company, która swoje usługi wyceniła na 103 tys. euro. Agencja Classic China złożyła ofertę za 124 tys. euro, a Beijing Zhongjia Space & Display Design Company – za 125 tys.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m. in. przygotowanie strony internetowej, przygotowanie roadshow oraz ustanowienie przedstawiciela ds. PR, reprezentującego POT na rynku chińskim. Jedynym kryterium w przetargu jest cena. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin