Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
poniedziałek, 16 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościPrzyciski społecznościowe? Nie wahaj się ich użyć

Przyciski społecznościowe? Nie wahaj się ich użyć

Jak informuje socialmediaexaminer.com, przyciski społecznościowe mają wpływ na pozycjonowanie strony, a to powoduje, że trafimy do większego grona odbiorców.

Niezależnie od tego, czy prowadzimy fanpage firmowy, profil prywatny lub platformę e-commerce, wszystkim nam zależy, by powiadomić swoich znajomych o istnieniu w social mediach. Pomocne w tym przypadku okażą się przyciski społecznościowe. Co dzięki nim zyskujemy? Po pierwsze – rozpoznawalność. Internauci korzystając z ich narzędzi dzielą się twoją treścią ze swoimi znajomymi. Przyciski powodują także ruch na stronie. „Twój czytelnik posiadający profil na Facebooku, Google Plus czy konto na Twitterze, informuje i zaprasza swoich znajomych na twój blog” – dodaje Krista Bunskoek, autorka artykułu. Warto jednak przetestować liczbę przycisków na swojej stronie, bo zbyt duża liczba aplikacji może zmniejszyć udziały. „Postaw na AddThis, ShareThis, LinkBack czy Markerly” – dodaje. Nie zapomnij także o potędze komentarzy. Jak czytamy, portal korzysta z platformy Discqus, oferującej komentarze dla stron www.

„Zainwestuj też w crowdsourcing” – radzi Bunskoek. To skuteczna metoda rozwiązywania problemów, a także sposób na komunikowanie się z osobami, których prawdopodobnie w inny sposób nie bylibyśmy w stanie poznać. Crowdsourcing ułatwia też budowanie marki w sieci. „Dowiadujemy się pośrednio, co nasz konsument chce kupić, co myśli o etykiecie danego produktu, a także co chciałby zmienić w marce” – czytamy dalej. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj