Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Przyciski społecznościowe? Nie wahaj się ich użyć. jak informuje socialmediaexaminer.com, przyciski społecznościowe mają wpływ na pozycjonowanie strony, a to powoduje, że trafimy do większego grona odbiorców. niezależnie od tego, czy prowadzimy fanpage firmowy, profil prywatny lub platformę e-commerce, wszystkim nam zależy, by powiadomić swoich znajomych o istnieniu w social mediach. pomocne w tym przypadku okażą się przyciski społecznościowe. co dzięki nim zyskujemy? po pierwsze – rozpoznawalność. internauci korzystając z ich narzędzi dzielą się twoją treścią ze swoimi znajomymi. przyciski powodują także ruch na stronie. „twój czytelnik posiadający profil na facebooku, google plus czy konto na twitterze, informuje i zaprasza swoich znajomych na twój blog” – dodaje krista bunskoek, autorka artykułu. warto jednak przetestować liczbę przycisków na swojej stronie, bo zbyt duża liczba aplikacji może zmniejszyć udziały. „postaw na addthis, sharethis, linkback czy markerly” – dodaje. nie zapomnij także o potędze komentarzy. jak czytamy, portal korzysta z platformy discqus, oferującej komentarze dla stron www. „zainwestuj też w crowdsourcing” – radzi bunskoek. to skuteczna metoda rozwiązywania problemów, a także sposób na komunikowanie się z osobami, których prawdopodobnie w inny sposób nie bylibyśmy w stanie poznać. crowdsourcing ułatwia też budowanie marki w sieci. „dowiadujemy się pośrednio, co nasz konsument chce kupić, co myśli o etykiecie danego produktu, a także co chciałby zmienić w marce” – czytamy dalej. (mw).
Jak informuje socialmediaexaminer.com, przyciski społecznościowe mają wpływ na pozycjonowanie strony, a to powoduje, że trafimy do większego grona odbiorców.
Niezależnie od tego, czy prowadzimy fanpage firmowy, profil prywatny lub platformę e-commerce, wszystkim nam zależy, by powiadomić swoich znajomych o istnieniu w social mediach. Pomocne w tym przypadku okażą się przyciski społecznościowe. Co dzięki nim zyskujemy? Po pierwsze – rozpoznawalność. Internauci korzystając z ich narzędzi dzielą się twoją treścią ze swoimi znajomymi. Przyciski powodują także ruch na stronie. „Twój czytelnik posiadający profil na Facebooku, Google Plus czy konto na Twitterze, informuje i zaprasza swoich znajomych na twój blog” – dodaje Krista Bunskoek, autorka artykułu. Warto jednak przetestować liczbę przycisków na swojej stronie, bo zbyt duża liczba aplikacji może zmniejszyć udziały. „Postaw na AddThis, ShareThis, LinkBack czy Markerly” – dodaje. Nie zapomnij także o potędze komentarzy. Jak czytamy, portal korzysta z platformy Discqus, oferującej komentarze dla stron www.
„Zainwestuj też w crowdsourcing” – radzi Bunskoek. To skuteczna metoda rozwiązywania problemów, a także sposób na komunikowanie się z osobami, których prawdopodobnie w inny sposób nie bylibyśmy w stanie poznać. Crowdsourcing ułatwia też budowanie marki w sieci. „Dowiadujemy się pośrednio, co nasz konsument chce kupić, co myśli o etykiecie danego produktu, a także co chciałby zmienić w marce” – czytamy dalej. (mw)