poniedziałek, 15 grudnia, 2025

Przyjazne urzędy

Dwumiesięcznik Fakty publikuje artykuł dotyczący działań wizerunkowych prowadzonych od kilku miesięcy przez instytucje publiczne. Założeniem przedsięwzięcia, jak pisze autorka artykułu Justyna Franczuk jest „(…) podnoszenie jakości obsługi petentów i kwalifikacji pracowników, kształtowanie przyjaznego wizerunku urzędników w świadomości obywateli, doskonalenie obiegu informacji wewnątrz i na zewnątrz instytucji, zwiększenie efektywności organizacyjnej urzędu, maksymalne wykorzystanie wiedzy i predyspozycji pracowników”.
Proces wdrażania zmian, którego narzędziem jest system zarządzania jakością według normy ISO 9001:2000, złożony z kilku etapów, zakłada m.in. badanie zadowolenia ludności z poziomu świadczonych usług. Ponadto planowane są kampanie informacyjne organizowane dla obywateli miast, dzięki którym poznają oni szczegóły całego przedsięwzięcia. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj