Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
poniedziałek, 30 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomości„Przyspieszamy Polskę” – rusza kampania promująca Krajowy Plan Odbudowy

„Przyspieszamy Polskę” – rusza kampania promująca Krajowy Plan Odbudowy

16 czerwca 2025 roku Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej wystartowało z nową kampanią promującą Krajowy Plan Odbudowy – program wsparcia i wzmocnienia polskiej gospodarki po kryzysie wywołanym pandemią COVID-19. Organizatorom zależy na tym, by pokazać efekty działań KPO poprzez konkretne przykłady zmian w całej Polsce.

Kampania realizowana hasłem „Przyspieszamy Polskę” ma pokazywać namacalne efekty dotychczasowych działań podjętych w ramach programu. Inicjatywa uwzględnia przede wszystkim projekty, które już dziś zmieniają polskie miasta i miasteczka. Wśród nich znalazły się m.in.:

  • mieszkania dla lokalnych społeczności,
  • inwestycje w edukację zawodową oraz badania naukowe,
  • nowe miejsca w żłobkach i klubach dziecięcych,
  • ponad 57 tys. gospodarstw z szybkim internetem,
  • szybsza kolej,
  • elektryczne autobusy w polskich miastach.

Osią kampanii jest spot promocyjny, w którym narrację o realnych zmianach w życiu mieszkańców połączono z formatem znanym z TikToka. Film prowadzi widza przez Polskę z perspektywy pędzącego drona.

Spot pojawi się zarówno w telewizji (w formie 45-sekundowego klipu), jak i w krótszych wersjach w przestrzeni online. Materiał wideo będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, Polsat, TVN oraz TV Republika, a także w serwisach internetowych Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube oraz TikTok.

Materiały reklamowe KPO pojawią się również na ekranach LCD w pociągach Pendolino, IC DART, IC FLIRT, a także w metrze i tramwajach w ramach kampanii OOH. Działania potrwają do 30 czerwca w telewizji i przestrzeni publicznej, a do 7 lipca w internecie.

W ramach akcji przygotowano także specjalną interaktywną mapę inwestycji, która umożliwia sprawdzenie, jakie projekty są realizowane w danym województwie, powiecie czy gminie. Narzędzie ma być praktycznym źródłem aktualnej wiedzy dla mieszkańców, samorządów oraz dziennikarzy. Pozwala ono filtrować wyniki m.in. według obszaru wsparcia, beneficjenta czy typu inwestycji. Mapa jest dostępna na stronie kpo.gov.pl.

Za produkcję spotu odpowiadają APLAN MEDIA w konsorcjum z Euvic Media. Zakupem mediów w ramach kampanii zajmuje się dom mediowy Euvic Media. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj