Public Dialog z dwoma nowymi klientami

dodano: 
20.07.2012
komentarzy: 
0

Public Dialog rozpoczęło współpracę z Warszawską Izbą Przedsiębiorców, organizatorem ogólnopolskiego konkursu Wiktoria Znak Jakości Przedsiębiorców. Agencja zajmie się także obsługą Stowarzyszenia „Przyjazna Szkoła”.

W ramach współpracy z Warszawską Izbą Przedsiębiorców agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, media relations oraz organizację Wielkiej Gali wręczenia statuetek.

Stowarzyszenie „Przyjazna Szkoła” to największa organizacja pozarządowa w obszarze edukacji w Polsce. Do zadań Public Dialog należeć będzie m.in.: opracowanie strategii komunikacji, bieżące doradztwo w zakresie PR, koordynacja kampanii „Warto być dobrym”, media relations, obsługa social media oraz organizacja wydarzeń specjalnych.

W obu przypadkach współpracę nawiązano dzięki rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Projekty prowadzić będzie zespół Pawła Bylickiego wraz z Markiem Czarskim, account executivem. (kg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin