Public Policy rozszerza zakres działań o PR

dodano: 
14.12.2021
komentarzy: 
0

Public Policy w listopadzie 2021 roku otworzyło praktykę public relations. Do agencji dołączyli Karolina Błaziak, Jakub Karasek oraz Marta Wielgus.

Agencja Public Policy powstała w 2019 roku i specjalizuje się w działaniach public affairs i governmental affairs. Realizuje wyłącznie projekty w obszarze ochrony zdrowia na rzecz przedsiębiorstw, ich związków, organizacji pozarządowych oraz eksperckich. Firma w ramach projektów społecznych wspiera organizacje pozarządowe, które działają na rzecz poprawy opieki nad pacjentami zmagającymi się m.in. z chorobami onkologicznymi i rzadkimi.

Włączenie w zakres usług działań PR ma pozwolić firmie oferować klientom kompleksowe wsparcie komunikacyjne.

„Liczymy, że zatrudnienie trzech doświadczonych konsultantów i powołanie praktyki Public Relations pozwoli osiągnąć ten cel. Nie zapominamy jednak, że podstawowym obszarem naszej działalności są właśnie Public Affairs i Governmental Affairs” – komentuje Wojciech Wiśniewski, założyciel i prezes zarządu Public Policy.

Nowi konsultanci odpowiadają za realizację projektów z obszaru public relations oraz wspieranie organizacji pozarządowych w ramach realizowanych projektów społecznych.

Marta Wielgus w listopadzie 2021 roku objęła w Public Policy stanowisko Senior PR Consultanta. W branży PR i marketingu pracuje od 2010 roku. Była związana z agencją, gdzie współtworzyła i realizowała działania komunikacyjne z zakresu PR korporacyjnego oraz produktowego dla polskich i zagranicznych firm. Odpowiadała także za organizację wydarzeń specjalnych takich jak konferencje, spotkania prasowe, wydarzenia B2B oraz B2C. Pracowała także w Wydawnictwie Naukowym PWN, gdzie koordynowała działania marketingowe oraz PR produktów i usług z portfolio firmy. Była również odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne pierwszych czterech edycji plebiscytu na Młodzieżowe Słowo Roku. Ukończyła Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Marta Wielgus

Karolina Błaziak do Public Policy dołączyła w lipcu 2021 roku i objęła stanowisko PR Consultanta Z marketingiem i PR-em jest związana od ponad sześciu lat. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w branży wydawniczej: Wydawnictwie Naukowym PWN, a także e-commerce – w Grupie Eurcash. Odpowiadała za działania media relations dla książek i usług edukacyjnych oraz wielokanałową komunikację platformy zakupowej dla klientów B2B. Prowadziła również kampanie promocyjno-marketingowe i zajmowała się organizacją wydarzeń, m.in. konferencji, szkoleń czy webinarów. Jest absolwentką studiów filologicznych.

Karolina Błaziak

Jakub Karasek, PR Consultant w Public Policy, zaczął pracę w agencji w sierpniu 2021 roku. Ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży, zdobyte zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienta. Pracował w agencjach Walk PR oraz Headlines Porter Novelli, był PR Managerem Fundacji Instytut Innowacyjna Gospodarka, a także zarządzał całością działań komunikacyjnych i marketingowych marek Haier, a następnie Midea w Polsce i regionie CEE. W swojej karierze realizował projekty z obszarów komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, budowania marki, kształtowania wizerunku osobistego czy współpracy z administracją publiczną. Ma też doświadczenie w organizacji wydarzeń, konferencji, debat czy paneli dyskusyjnych. Był też m.in. odpowiedzialny za komunikację Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji czy kampanię Made in Poland.

Jakub Karasek

(mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin