Public relations produktu

dodano: 
17.03.2006
komentarzy: 
0

Na łamach miesięcznika Press znajdujemy artykuł dotyczący public relations produktu. Specjaliści definiują go poprzez cele: informowanie o właściwościach nowej usługi lub produktu oraz budowanie zainteresowania i przekonania o jego wyjątkowości.
Grzegorz Błażewicz z firmy Comarch mówi, że „Klient nie patrzy na firmę poprzez pryzmat prezesa czy siedziby, tylko produktów. W sprzedaży liczą się więc marka i jej pozycjonowanie. Dlatego PR produktowy staje się niezmiernie ważny”. Jego popularność zaczęła się w Polsce na początku lat 90-tych, ale dopiero w ostatnich latach nastąpił intensywny rozwój, związany z pojawieniem się prokonsumenta.
Jest to klient intensywnie korzystający z technologii i informacji, silnie zaangażowany w bieżące wydarzenia polityczne, społeczne, gospodarcze i kulturalne. To właśnie do tego typu odbiorców kierowane są komunikaty.
Istnieją również duże różnice pomiędzy typami produktów. PR jest najważniejsze dla dóbr zaawansowanych technologicznie, tych, które mają długi „cykl życia” oraz dla przedsiębiorstw, którym prawo narzuca ograniczenia odnośnie działalności marketingowej.

Źródło:

Press, PRodukt, Adam Mitura, 15.03.06, s. 114
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin