Public Relations: zarządzanie informacjami - już w sprzedaży
W księgarniach dostępna jest już książka „Public Relations: zarządzanie informacjami” dr. Piotra Bielawskiego. Z liczącego 185 stron opracowania dowiemy się m.in. jak okiem wieloletniego praktyka i teoretyka PR wygląda relacja na linii public relations - marketing. W książce nie brakuje także praktycznych wskazówek dotyczących zarządzania informacjami w poszczególnych obszarach i kanałach komunikacji.
„Chciałbym żeby ta książka trafiła nie tylko do kolegów zajmujących się PR i studentów. Nasze środowisko cierpi z powodu niewiedzy menedżerów na temat dziedziny zarządzania, jaką jest public relations - to przecież nasi pracodawcy lub klienci. Obawiam się jednak, że to marzenie, które się nie spełni, ponieważ osoby zarządzające organizacjami są w większości przekonane, że na PR znają się doskonale. Myślę, że opisane w książce przypadki zrealizowanych z powodzeniem przedsięwzięć PR (przecież w dużej skali) ułatwiłyby menedżmentowi zrozumienie, jak ważne jest sprawne zarządzanie informacjami”. – mówi dr Piotr Bielawski
Recenzja książki
Książkę można zamawiać:
Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM
tel. 77 550 12 04, tel. kom. 601 421778
e-mail: biuro.scriptorium@gmail.com