PUMA startuje z nową kampanią wizerunkową – Forever Faster!

dodano: 
11.08.2014
komentarzy: 
0

Gdy kurz po mundialu w Brazylii już opadł, PUMA startuje z globalną kampanią wizerunkową pod hasłem „Forever Faster” i podkreśla, że jest „najszybszą sportową marką na świecie”.

Forever Faster skupia się na zawodnikach-indywidualistach. W tym gronie znalazł się najszybszy człowiek świata Usain Bolt, takie sławy piłki nożnej jak: Mario Balotelli, Sergio Agüero, Marta Vieira da Silva; golfiści Rickie Fowler i Lexi Thompson oraz zespół Formuły Scuderia Ferrari.

Start kampanii w Polsce planowany jest na połowę sierpnia 2014. Lokalnie, najmocniejsza siła uderzenia kierowana będzie w obszar digital. Za wsparcie marki w zakresie public relations odpowiada zespół agencji SIGMA International w składzie: Kamila Żmijewska, Anna Janocha (lifestyle), Karol Witowski, Bartosz Sosnówka (performance). Strony nie zdradzają warunków porozumienia.

Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Zenith Optimedia Polska. Kreację i strategię globalną kampanii przygotowała agencja JWT Global. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin