Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PZPN autorem najgorszej akcji PR-owej. pozew złożony przez pzpn przeciwko autorom serwisu koniecpzpn.pl został uznany przez specjalistów za najgorszą akcję pr-ową. tuż za polskim związkiem piłki nożnej uplasowała się kampania stop pneumokokom. magazyn press poprosił 15 specjalistów od komunikacji o wytypowanie najgorszych akcji pr-owych. zwyciężył pzpn otrzymując 62 pkt. eksperci zarzucają związkowym pr-owcom liczne błędy – od braku otwartości informacyjnej zaczynając. „tu wszystko można było (i należało) zrobić lepiej” – czytamy na łamach magazynu press. niewele lepiej (60 pkt.) wypadała akcja stop pneumokokom. skrytykowany został w niej pomysł przeprowadzania kampanii produktowej, wyglądającej zupełnie jak kampania społeczna. na cenzurowanym znalazł się także dr. oetker, który zażądał od jednego z blogerów usunięcia obraźliwego wpisu („dr. oetker, ty piz**”). wpis był dostępny w sieci przez… trzy lata, w tym czasie nie budził zastrzeżeń firmy. ex aequo z firmą spożywczą uplasowała się polska agencja rozwoju przedsiębiorczości za „chowanie głowy w piasek” podczas kryzysu związanego z przyznawaniem dofinansowania dla internetowych przedsiębiorców. dostało się także: organizatorom akcji „piersi moich pracownic sam kontroluję”, kupieckim domom towarowym – za kampanię związaną z obroną hali, firmie wawel – za brak procedur kryzysowych (znaleziono mola spożywczego w czekoladkach), biotonowi za rozdmuchanie apetytów inwestorów w związku z debiutem firmy na giełdzie, constarowi za kampanię wokół „odświeżania wędlin” i nikonowi – za próby kneblowania ust internautom. (bs).
Pozew złożony przez PZPN przeciwko autorom serwisu Koniecpzpn.pl został uznany przez specjalistów za najgorszą akcję PR-ową. Tuż za Polskim Związkiem Piłki Nożnej uplasowała się kampania Stop Pneumokokom.
Magazyn Press poprosił 15 specjalistów od komunikacji o wytypowanie najgorszych akcji PR-owych. Zwyciężył PZPN otrzymując 62 pkt. Eksperci zarzucają Związkowym PR-owcom liczne błędy – od braku otwartości informacyjnej zaczynając. „Tu wszystko można było (i należało) zrobić lepiej” – czytamy na łamach magazynu Press. Niewele lepiej (60 pkt.) wypadała akcja Stop Pneumokokom. Skrytykowany został w niej pomysł przeprowadzania kampanii produktowej, wyglądającej zupełnie jak kampania społeczna. Na cenzurowanym znalazł się także Dr. Oetker, który zażądał od jednego z blogerów usunięcia obraźliwego wpisu („Dr. Oetker, ty piz**”). Wpis był dostępny w sieci przez… trzy lata, w tym czasie nie budził zastrzeżeń firmy. Ex aequo z firmą spożywczą uplasowała się Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości za „chowanie głowy w piasek” podczas kryzysu związanego z przyznawaniem dofinansowania dla internetowych przedsiębiorców.
Dostało się także: organizatorom akcji „Piersi moich pracownic sam kontroluję”, Kupieckim Domom Towarowym – za kampanię związaną z obroną hali, firmie Wawel – za brak procedur kryzysowych (znaleziono mola spożywczego w czekoladkach), Biotonowi za rozdmuchanie apetytów inwestorów w związku z debiutem firmy na giełdzie, Constarowi za kampanię wokół „odświeżania wędlin” i Nikonowi – za próby kneblowania ust internautom. (bs)