PZPN zatrudnia agencję?

dodano: 
24.10.2008
komentarzy: 
1

Gazeta Wyborcza informuje, że zarząd PZPN, a dokładnie Jerzy Engel planował zatrudnić agencje PR, która miałaby poprawić wizerunek związku. Jak czytamy w artykule, Engelowi zależało na tym, by wynająć agencję jeszcze przed wyborami, był gotów wydać na nią nawet do 100 tys. zł. Kilka miesięcy temu planował na ten cel przeznaczyć 3 mln zł rocznie. Wraz z Ryszardem Adamusem, specjalistą ds. marketingu i PR, a od lat - dyrektorem Reprezentacji Artystów Polskich, próbowali przekonać do tego władze związku. Zarząd uznał jednak, że organizacja powinna się bronić swoimi dokonaniami, a nie wydawać pieniądze na PR.

Na temat pomysłów Jerzego Engela wypowiadają się specjaliści, m.in. Julia Kozak z Fleishman-Hillard podkreśla, że „przez 10 dni da się przeprowadzić co najwyżej akcje, która zadziała przez chwilę. Wizerunek buduje się latami i nie tylko poprzez komunikację z mediami”. (mk)

Źródło:

Gazeta Wyborcza, Jerzy Engel uczy PZPN public relations w dziesięć dni, MISZA, QBI, 24.10.2008, s.43
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
24.10.2008
11:42:07
Wiesław V. Uziębło
(24.10.2008 11:42:07)
Pani Julio, w 100% zgadzam się z Panią. Przez 10 dni można zrobić jedynie fundamencik i to za nie mniej niż 3-4 mln złotych. Metody są, ale wymagają superkreacji :) Pozdrawiam Panią bardzo serdecznie Wiesiek Uziębło
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin