Rachoń zadba o strategię

dodano: 
17.01.2008
komentarzy: 
2

Michał Rachoń, specjalista ds. PR, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego Dream Factory. Będzie odpowiedzialny za budowanie strategii relacji z mediami dla programów sponsorskich klientów firmy.
 
Nowy pracownik Dream Factory jest współtwórcą agencji specjalizującej się w tematyce sportowej - Materiały Dobrze Sprasowane, która zajmowała się między innymi obsługą PR-owską turniejów tenisowych (ATP i WTA), Tour De France dla Eurosport Polska oraz działaniami relacji z mediami w polskim golfie.

Rachoń wykłada na Podyplomowym Studium Marketingu Sportowego w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. W przeszłości pełnił funkcję rzecznika prasowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Dream Factory specjalizuje się w opracowywaniu strategii sponsorskich oraz zarządzaniu programami sponsorskimi w obszarze sportu. (kk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
21.01.2008
15:35:31
Stanisław Pogor...
(21.01.2008 15:35:31)
Michał, Gratulacje i fajnych projektów (nie tylko tenisowych).
18.01.2008
15:17:42
KB
(18.01.2008 15:17:42)
gratulacje!! tak trzymaj! i pamietaj z kim trzymaj!!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin