Rady dla firm deweloperskich

dodano: 
29.12.2005
komentarzy: 
0

TV Biznes wyemitowała program dotyczący kryteriów, którymi kierują się klienci przy wyborze firmy deweloperskiej. Przytoczono w nim dane z raportu przygotowanego przez agencję On Board. Wynika z niego, że najbardziej wiarygodnym źródłem informacji pozostaje rodzina i znajomi. Telewizja, prasa i radio również cieszą się zaufaniem klientów.
Tylko 13% osób wierzy reklamom, a niezależni specjaliści nadal nie są uznawani przez klientów za wiarygodne źródło informacji. Ważna jest opinia osób, które już skorzystały z usług firmy. „Ludzie bardzo zwracają uwagę na to, żeby deweloper dawał im poczucie stabilności” – powiedziała Monika Jasłowska z agencji On Board PR. Aleksander Nowowiejski z biura nieruchomości wyjaśnił, że najważniejsza w branży deweloperskiej jest utrwalona marka, dlatego wiele małych firm nie sprzedaje swoich produktów samodzielnie tylko korzysta z pośrednictwa znanych marek o ugruntowanej pozycji.

Źródło:

TV Biznes, Biznes dzisiaj, 28.12.05, 14:28
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin