Rady na kryzys

dodano: 
01.02.2005
komentarzy: 
0

Newsweek opublikował artykuł o Bożenie Łopackiej, byłej pracownicy sieci sklepów Biedronka, która rozpoczęła walkę przeciw łamaniu praw pracowniczych. Wizerunek sieci Biedronka został mocno nadszarpnięty, a podobna przyszłość może spotkać również inne firmy. Jak sobie poradzić z sytuacją kryzysową? Wyniki badań przeprowadzonych przez SMG/KRC wskazują, że „aż 74 proc. polskich firm nie zrobiłoby nic, by załagodzić skutki takiego kryzysu, a to błąd, który może zaważyć na interesach przedsiębiorstwa”. Jakie kroki powinna podjąć firma w sytuacji, w jakiej znalazła się Biedronka? „Zawsze staraj się zgasić kryzys w zarodku, by informacje o twoich problemach nie przedostały się do mediów” – to jedna z rad przygotowanych z pomocą Magdaleny Nurkiewicz, dyrektor zarządzającej Ciszewski Public Relations. „Nigdy nie atakuj poszkodowanych. Stracisz twarz – opinia publiczna jest po stronie słabszych”, a „obrona przez atak to najgorsza ze strategii”. Kolejne rady dotyczą jak najszybszego poinformowania mediów o naprawieniu szkód, kontynuowania kampanii reklamowych oraz poszanowania praw swoich pracowników.

Źródło:

Newsweek, Bożena d’Arc z Pasłęka, 06.02.05, s. 72
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin