Ranking H&M
W kwietniowym numerze Home&Market opublikowano ranking agencji PR-owskich przygotowany przez magazyn. Został on opracowany w oparciu o dane na temat przychodów netto za rok 2006. Zwycięzcą rankingu jest agencja Sigma, zatrudniająca 61 osób, w tym 46 – na etacie. Firmy PR, które w poprzednim roku uzyskały powyżej 10 mln zł to: Sigma, EURO RSCG Sensors, GGK i Multi Communications. Partner of Promotion i ABK uzyskały po 9,5 mln przychodu, a agencja Headlines – 8,9 mln zł. Pomiędzy 4-7 mln znalazło się 9 agencji, pierwsze są Profile.
W magazynie można też znaleźć krótką charakterystykę pięciu zwycięskich agencji oraz komentarze osób z branży, m.in. Katarzyny Przewuskiej, dyrektora zarządzającego EURO RSCG Sensors, Joanny Delbar, prezesa Telma Communications, Romana Fedorczuka, prezesa Grupy ABK i Elizy Misieckiej, dyrektora zarządzającego Genesis PR. W rankingu zostały uwzględnione wyniki 19 firm, które należą do Związku Firm Public Relations; w przypadku czterech dokonano szacunkowego obliczenia przychodów, pozostałe spółki uznano za zbyt małe i dlatego nie wzięto ich pod uwagę. (kk)