Ranking miast w social mediach: zbyt słabe interakcje

dodano: 
03.11.2010
komentarzy: 
1

Miesięcznik Press opublikował ranking aktywności 17 miast wojewódzkich w portalach społecznościowych. Specjaliści oceniali profile na Facebooku, Nk.pl, YouTube, Twitterze i Blipie. W pierwszej piątce znalazły się kolejno: Wrocław, Kraków, Gdańsk, Warszawa i Poznań, żadne z nich nie zbliżyło się jednak do ideału. O tym, jak miasto może odnieść sukces w mediach społecznościowych, czytamy w miesięczniku Press.

Jak pisze autor artykułu, powodzenie w mediach społecznościowych zapewnia pomysł oraz konsekwentnie realizowany plan. "Mistrzostwem świata była dla mnie akcja australijskiej prowincji Queensland "The best job in the world" - mówi na łamach Press Jacek Pogorzelski, dyrektor zarządzający agencji Prime Code.

Aby odpowiednio aktywizować mieszkańców na profilu miasta, należy mówić językiem nieformalnym o sprawach ważnych dla ogółu. „Najlepiej, żeby władze samorządowe prowadziły w ten sposób dialog z mieszkańcami” – twierdzi cytowany przez miesięcznik Jacek Pogorzelski.

Najsłabszą stroną miast wysoko ocenionych w rankingu Press jest utrzymywanie interakcji z użytkownikami. W zestawieniu nie figuruje Zielona Góra, która nie posiada oficjalnych profilów na najpopularniejszych portalach społecznościowych. (iw)

Źródło:

Ranking miast w social mediach, Press, Piotr Ślusarski, s. 74, 01.11.2010
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
03.11.2010
13:14:29
bbb
(03.11.2010 13:14:29)
ahhh social media to chyba największy przereklamowany balon w świecie komunikacji ostatnich lat
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin