.

 

Raport IMM: Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w styczniu 2019

dodano: 
21.02.2019
komentarzy: 
0

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w styczniu pierwsze miejsce zajęła Gazeta Wyborcza – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Niemal połowa wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła właśnie tego zagadnienia.

IMM najczęściej cytowane media styczeń 2019

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik Gazeta Wyborcza. Wyprzedził Rzeczpospolitą i Super Express.

IMM najczęściej cytowane media styczeń 2019

Najczęściej cytowanym tygodnikiem były „Sieci”. Drugie miejsce na podium zajął „Newsweek”, a trzecie – „Wprost”.

IMM najczęściej cytowane media styczeń 2019

„Perspektywy” znalazły się na pierwszym miejscu wśród miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Forbes” oraz „Press”.

IMM najczęściej cytowane media styczeń 2019

Telewizja

TVN24 zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN oraz TVP Info.

IMM najczęściej cytowane media styczeń 2019

Radio

RMF FM zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz PR1.

IMM najczęściej cytowane media styczeń 2019

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym została Wirtualna Polska. Kolejne pozycje zajęły Onet oraz wpolityce.pl.

IMM najczęściej cytowane media styczeń 2019

Media ekonomiczne

Dziennik Gazeta Prawna znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do Pulsu Biznesu, trzecie – do  serwisu bankier.pl.

IMM najczęściej cytowane media styczeń 2019

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasował się Dziennik Bałtycki.

IMM najczęściej cytowane media styczeń 2019

Autorka badania: Magdalena Tokaj, Instytut Monitorowania Mediów

O badaniu:

Badanie przeprowadzono na podstawie 30 024 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 31 stycznia 2019 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 30 565 razy (24  734  w portalach internetowych, 3 267 w prasie, 1 965 w telewizji i 599 w radio). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację materiału i dołączonych do niego materiałów graficznych pod warunkiem umieszczenia w artykule aktywnego linku do źródła („Instytut Monitorowania Mediów”), które linkować będzie bezpośrednio do adresu www.imm.com.pl.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin