Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
piątek, 27 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościRaport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media lutego: polityka - potem długo, długo nic

Raport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media lutego: polityka – potem długo, długo nic

Związki partnerskie, starcia na linii Anna Grodzka – Krystyna Pawłowicz, doświadczenia Władysława Serafina z drogówką, zmiany, sojusze i rozstania po obu stronach sceny politycznej – luty był miesiącem polityki jak żaden do tej pory – prawie co czwarta cytowana informacja dotyczyła tego tematu. Najczęściej źródłem tych wiadomości była Gazeta Wyborcza – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej cytowaną stacją radiową było RMF FM, wśród stacji telewizyjnych zwyciężył TVN 24.

Cały raport

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj