Raport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media pod znakiem Amber Gold

dodano: 
21.09.2012
komentarzy: 
0

Amber Gold – pod tym pojęciem kryje się nie tylko parabank Marcina Plichty. Ważnym wątkiem są tu też powiązania Michała Tuska ze sprawą, a stąd już blisko do udziału samego premiera – tym żyły media w sierpniu. W tym czasie najczęściej cytowanym medium, również w kontekście Amber Gold, była Gazeta Wyborcza - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów sierpnia znalazła się Rzeczpospolita, na trzecim – tygodnik Wprost. W rankingu stacji telewizyjnych prowadzi TVN24, wśród rozgłośni - RMF FM, a najczęściej cytowanym portalem internetowym była gazeta.pl.

Zobacz więcej

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin