Raport IMM: wpływ ofensywy medialnej Donalda Tuska na ranking cytowań mediów

dodano: 
27.04.2011
komentarzy: 
0

Twórczość publicystyczna polskich polityków miała decydujący wpływ na kształt najnowszego rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Tekst premiera Donalda Tuska („Czego dokonaliśmy, co nam się nie udało”, Gazeta Wyborcza, 12-13.03.2011) był nie tylko popularnym tematem dyskusji w mediach, ale stał się początkiem swoistej debaty przedwyborczej. Szef PiS Jarosław Kaczyński polemizował z publikacją Tuska na łamach Rzeczpospolitej, aby później dokonać historycznego kroku i opublikować swój tekst w… Gazecie Wyborczej. Dla zachowania równowagi, premiera skomentowali w mediach również Grzegorz Napieralski oraz Joanna Kluzik-Rostkowska. Rozpoczęła się „ofensywa medialna”, która najwięcej cytowań przysporzyła zwycięzcy marcowego rankingu – Gazecie Wyborczej.

Poza Gazetą Wyborczą (1078) media najczęściej cytowały Rzeczpospolitą (965) i tygodnik Polityka (384). Na kolejnych miejscach znalazły się TVN24 (343) i RMF FM (340) - podaje Instytut Monitorowania Mediów.

Zobacz szczegóły raportu

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin