.

 

Raport Weber Shandwick „Świadomy crowdsourcing”. O trendach w innowacjach

dodano: 
05.04.2017
komentarzy: 
0

Zwiększanie świadomości na tematy związane ze zmianami klimatycznymi, ubóstwem oraz stanem zdrowia społeczeństw, a także współtworzenie eliminujących je rozwiązań. Weber Shandwick przygotował raport o świadomym crowdsourcingu.

W badaniu poddano analizie ostatnie ruchy społeczne począwszy od Arabskiej wiosny aż po międzynarodowy Marsz Kobiet. We wnioskach przedstawiono możliwości ukierunkowania pasji, pomysłów i działań mobilizujących obywateli do zorganizowanych, skutecznych, przejrzystych i wielosektorowych wysiłków, które napędzają postęp społeczny.

 

Jak zaznaczają autorzy: crowdsourcing jest coraz częściej używany przez marki, by lepiej zarządzać przyszłością na wzajemnie połączonym rynku globalnym. W odpowiedzi organizacje oczekują specjalistów radzących sobie na wielu polach - od usług prawnych po sztuczną inteligencję. Dlatego chętnie będą angażować decydentów, naukowców i konsumentów.

Cały raport jest dostępny tutaj. (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin