Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Raport Weber Shandwick „Świadomy crowdsourcing”. O trendach w innowacjach. zwiększanie świadomości na tematy związane ze zmianami klimatycznymi, ubóstwem oraz stanem zdrowia społeczeństw, a także współtworzenie eliminujących je rozwiązań. weber shandwick przygotował raport o świadomym crowdsourcingu. w badaniu poddano analizie ostatnie ruchy społeczne począwszy od arabskiej wiosny aż po międzynarodowy marsz kobiet. we wnioskach przedstawiono możliwości ukierunkowania pasji, pomysłów i działań mobilizujących obywateli do zorganizowanych, skutecznych, przejrzystych i wielosektorowych wysiłków, które napędzają postęp społeczny. jak zaznaczają autorzy: crowdsourcing jest coraz częściej używany przez marki, by lepiej zarządzać przyszłością na wzajemnie połączonym rynku globalnym. w odpowiedzi organizacje oczekują specjalistów radzących sobie na wielu polach – od usług prawnych po sztuczną inteligencję. dlatego chętnie będą angażować decydentów, naukowców i konsumentów. cały raport jest dostępny tutaj. (mw).
Zwiększanie świadomości na tematy związane ze zmianami klimatycznymi, ubóstwem oraz stanem zdrowia społeczeństw, a także współtworzenie eliminujących je rozwiązań. Weber Shandwick przygotował raport o świadomym crowdsourcingu.
W badaniu poddano analizie ostatnie ruchy społeczne począwszy od Arabskiej wiosny aż po międzynarodowy Marsz Kobiet. We wnioskach przedstawiono możliwości ukierunkowania pasji, pomysłów i działań mobilizujących obywateli do zorganizowanych, skutecznych, przejrzystych i wielosektorowych wysiłków, które napędzają postęp społeczny.

Jak zaznaczają autorzy: crowdsourcing jest coraz częściej używany przez marki, by lepiej zarządzać przyszłością na wzajemnie połączonym rynku globalnym. W odpowiedzi organizacje oczekują specjalistów radzących sobie na wielu polach – od usług prawnych po sztuczną inteligencję. Dlatego chętnie będą angażować decydentów, naukowców i konsumentów.
Cały raport jest dostępny tutaj. (mw)