Real time marketing w blasku Oscarów. Oreo i Lego wiedzą, jak to się robi

dodano: 
25.02.2015
komentarzy: 
0

W ubiegłym roku zwycięzcą Oscarów został Samsung. W tym roku – klocki Lego. W adweek.com czytamy, w jaki sposób marki nawiązywały do tegorocznej gali.

Niektóre marki, jak Oreo, opublikowały zdjęcie przypominające selfie w wykonaniu Elen DeGeneres, prowadzącej zeszłoroczną galę. Popularnym trendem na TT były też przygotowane własne wersje podziękowań, utrzymujących się w stylistyce wystąpień gwiazd.
 

Alfred Maskeroni, autor artykułu, chwali także działania real time marketingowe marki PetSmart, produkującej karmę dla psów. Tweet „dla wszystkich psów o imieniu Larry” firma opublikowała chwilę po tym, jak jeden z laureatow Oscara w mowie podziękował swojemu psu – Larry’emu. W opinii autora prawdziwym zwycięzcą zostało jednak Lego, które na tę okazję stworzyło swoją wersję statuetki i wręczył je nominowanym aktorom jako nagrodę pocieszenia. (mw)

Źródło:

adweek.com, How did brands do with their Oscar Tweets on Sunday, Highlights form the usual real-time shuffle, Alfred Maskeroni, 23.02.2015
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin