Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Agencja Design PR przechodzi rebranding i rozszerza ofertę. krakowska agencja design pr (w skrócie dpr) przeszła rebranding – od teraz działa jako design pr&marketing group. jak wyjaśniają jej przedstawiciele, rozszerzenie nazwy i zmiana identyfikacji wizualnej związane są z rozszerzenem oferty o działalność marketingową, a także reorganizacją pracy firmy i zeszłorocznymi zmianami kadrowymi. „od początku istnienia agencji głównym jej celem były działania związane z komunikacją i public relations. wraz z coraz prężniej rozwijającymi się mediami online firma już od dłuższego czasu stopniowo rozszerzała zakres swojej działalności o usługi marketingowe, promocyjne i reklamowe, wciąż realizując te związane z pr-em” – czytamy w komunikacie prasowym. nowe logo ma korespondować z przyjętą wizją firmy, a przy jego projektowaniu sugerowano się aktualnymi trendami: identyfikacja wizualna miała być elegancka i minimalistyczna – tłumaczą przedstawiciele design pr&marketing group. zmiany mają także pokazywać, że agencja nie stoi w miejscu, ale ciągle się rozwija i podąża za panującymi trendami – dodają. dotyczczasowa identyfikacja wizualna agencji, która obowiązywała od 2010 roku. rebranding, który rozpoczęto jeszcze w styczniu 2019 roku, zakończył się na początku kwietnia. w związku z wprowadzonymi zmianami agencja planuje kampanię promocyjną w internecie. nową identyfikację wizualną design pr&marketing group przygotowała natalia bułdak, graphic designer agencji. (bm).
Krakowska agencja Design PR (w skrócie DPR) przeszła rebranding – od teraz działa jako Design PR&Marketing Group. Jak wyjaśniają jej przedstawiciele, rozszerzenie nazwy i zmiana identyfikacji wizualnej związane są z rozszerzenem oferty o działalność marketingową, a także reorganizacją pracy firmy i zeszłorocznymi zmianami kadrowymi.
„Od początku istnienia agencji głównym jej celem były działania związane z komunikacją i public relations. Wraz z coraz prężniej rozwijającymi się mediami online firma już od dłuższego czasu stopniowo rozszerzała zakres swojej działalności o usługi marketingowe, promocyjne i reklamowe, wciąż realizując te związane z PR-em” – czytamy w komunikacie prasowym.
Nowe logo ma korespondować z przyjętą wizją firmy, a przy jego projektowaniu sugerowano się aktualnymi trendami: identyfikacja wizualna miała być elegancka i minimalistyczna – tłumaczą przedstawiciele Design PR&Marketing Group. Zmiany mają także pokazywać, że agencja nie stoi w miejscu, ale ciągle się rozwija i podąża za panującymi trendami – dodają.

Dotyczczasowa identyfikacja wizualna agencji, która obowiązywała od 2010 roku
Rebranding, który rozpoczęto jeszcze w styczniu 2019 roku, zakończył się na początku kwietnia. W związku z wprowadzonymi zmianami agencja planuje kampanię promocyjną w internecie.
Nową identyfikację wizualną Design PR&Marketing Group przygotowała Natalia Bułdak, Graphic Designer agencji. (bm)