Rebranding agencji Tomorrow

dodano: 
30.01.2009
komentarzy: 
0

Warszawska agencja Tomorrow, świadcząca usługi doradztwa strategicznego, zakończyła proces rebrandingu. W wyniku restrukturyzacji firmy zmienił się zespół pracowników oraz zakres usług.

Agencja chce się specjalizować w działaniach towarzyszących tworzeniu nowych marek, w rebrandingu, pozycjonowaniu, audycie marketingowym, audycie medialnym, marketingu due diligence, czyli procesach dzięki którym można ocenić wpływ działań marketingowych na realizowanie długofalowej strategii biznesowej firm, marketingu bussines plan i outsourcingu działań marketingowych.

Do firmy dołączyły także dwie osoby: Marta Kwintal oraz Marcin Zieliński. Oboje zajęli stanowiska konsultantów.
Kwintal przez trzy ostatnie lata była odpowiedzialna za budowanie wizerunku firmy Reinhold, gdzie m.in. koordynowała przebieg działań komunikacyjnych podczas giełdowego debiutu firmy. W Tomorrow odpowiada za diagnozę wizerunku marki i budowę strategii komunikacyjnych.

Marcin Zieliński pracował wcześniej w jednej z polskich agencji reklamowych, gdzie współpracował m.in. z RWE, Budimex czy AMS. W Tomorrow zajmuje się projektowaniem i analizowaniem badań oraz współpracą z firmami badawczymi. 
W agencji pracują obecnie 4 osoby.

Niezmienne pozostały: nazwa i logo firmy. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin