Rebranding - teraz krótko: PwC
Firma doradcza PricewaterhouseCoopers przechodzi rebranding: wprowadza nowe logo i nazwę.
Nowy znak graficzny składa się z inicjałów „pwc” pisanych małymi literami. Firma zdecydowała się także na formalne skrócenie nazwy do „PwC”. Dotychczas inicjały „PwC” stosowane były w praktyce wymiennie z „PricewaterhouseCoopers” zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz sieci od czasu fuzji Price Waterhouse i Coopers & Lybrand w 1998 r.
„PricewaterhouseCoopers” nadal pozostaje jednak pełną nazwą dla globalnej organizacji na użytek prawny i w ten sposób będzie stosowane przez spółki należące do sieci PwC.
Do końca 2012 roku nowe logo ma zastąpić dotychczas stosowaną wizualizację.
Nad rebrandingiem (w tym takze logo) pracował globalny zespół złożony z ekspertów PwC z rożnych firm w ramach sieci PricewaterhouseCoopers. Dodatkowego wsparcia udzieliła zewnętrzna firma, specjalizująca się w doradztwie w zakresie marki - Wolff Olins. (kk)