piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościRecenzja „Strategii public relations”

Recenzja „Strategii public relations”

„Już od dawna wiemy, jak ważne jest zaprezentowanie siebie, swojej firmy czy produktu. Stwierdzenie »jak cię widzą tak cię piszą« nabrało nowego znaczenia, mocniejszego niż w czasach, kiedy przysłowie to powstało”. Jest to początek recenzji książki „Strategia Public Relations” Sandry Oliver w Gazecie Olsztyńskiej Gospodarczej. Książka kierowana jest do osób, które „z public relations miały już do czynienia”, pracowników agencji, studentów marketingu, socjologów i wykładowców. „Autorka zaprezentowała kilka przykładów najbardziej znanych światowych firm i ich strategii, dla których PR nie ma żadnych tajemnic. Udowadnia, że większość z nich tak duży sukces osiągnęła właśnie dzięki odpowiedniemu zaprezentowaniu się. Poruszyła też elementy władzy i etyki w public relations”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj