wtorek, 16 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościRecepta na Nowy Jork

Recepta na Nowy Jork

Jak i za ile promuje się Nowy Jork, komu powierzono wykreowanie wizerunku miasta i kto za tym wszystkim stoi, opisuje Kinga Bagnowska na łamach Polityki.

W przyszłym roku w Nowym Jorku odbędą się wybory samorządowe. Wtedy też o reelekcję ubiegać się będzie obecny burmistrz republikanin Michael Bloomberg. Ma on duże szanse na wygraną, przekonuje Bagnowska. Opisuje ona, jak z biznesmena Bloomberg stał się politykiem, który wyciągnął miasto z dziury budżetowej, sięgającej 6 mln dolarów. Aby tego dokonać zwiększył… wydatki na promocję miasta do 22 mln dolarów. Natomiast budowę wizerunku metropolii oddał w ręce George’a Ferrtita, autora promocyjnego sukcesu Coca-Coli. Nie obyło się przy tym bez wizerunkowych wpadek burmistrza, które wymienia w tekście dziennikarka.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj