Reklama i odpowiedzialny biznes

dodano: 
07.01.2008
komentarzy: 
0

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA ustanowiło światową nagrodę honorującą rolę komunikacji odpowiedzialnej społecznie – SRC (Socially Responsible Communication). Ma ona motywować przedstawicieli branży komunikacji marketingowej do traktowania CSR-u jako niezbędnego elementu strategii zarządzania w każdej firmie.
 
W konkursie może wziąć udział każda organizacja zajmująca się reklamą, projektowaniem i komunikacją marketingową, której działania charakteryzuje odpowiedzialność społeczna. Zgłaszać można wyłącznie reklamy z tematyki zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności społecznej oraz innych ważnych kwestii społecznych, jak ochrona środowiska, żywność czy ochrona zdrowia. Zgłoszone projekty będą konkurować w zależności od wykorzystanych nośników, w takich kategoriach jak: telewizja/kino, druk/plakat/reklama, wielkoformatowa/zewnętrzna/niestandardowa oraz nośniki cyfrowe.
 
Prace do konkretnego oddziału IAA należy przesłać do 10 stycznia 2008 roku. Wręczenie nagród odbędzie się podczas 41 Światowego Kongresu IAA w Waszyngtonie, w dniach 7-9 kwietnia 2008 roku.

Nagroda Społecznie Odpowiedzialnej Komunikacji Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy została ustanowiona przez IAA przy współpracy ACT Responsible oraz dzięki pomocy technicznej Adforum.com.

Pełna informacja na temat samego konkursu oraz trybu i warunków zgłoszeń jest dostępna w biurze Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.

Więcej informacji na stronie www.iaaglobal.org. Zasady uczestnictwa. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin