Reklama kontra PR

dodano: 
06.04.2005
komentarzy: 
0

Studenckie Koło PR IMPRESS oraz Stowarzyszenie Studenckie AFISH zapraszają na konferencję pt.: Reklama kontra PR - czyli „kup Pan cegłę” po polsku, która odbędzie się 13 kwietnia o godz. 11:00, w auli K. Popiołka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczy konferencji będą rozmawiać o funkcjonowaniu branży PR i reklamy na polskim rynku oraz spróbują odpowiedzieć na pytania, czy wzlot PR-u oznacza upadek reklamy i w jaki sposób przeprowadzić skuteczną kampanię marketingową. O markach i technikach będą mówić dr Marek Mazur (Uniwersytet Śląski), Rafał Czechowski (prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations), Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu BRIEF), Waldemar Bojarun (rzecznik Urzędu Miasta Katowice), Małgorzata Walędzińska (rzecznik Kompanii Piwowarskiej), Marcin Tutaj (agencja PRIME PR) oraz Michał Kobierzewski (agencja A’PROPOS). Dodatkowe informacje w Kalendarium PRoto

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin