.

Reklamodawcy zdecydują, przy jakich tematach na Facebooku nie chcą umieszczać treści

dodano: 
02.02.2021
komentarzy: 
0

Facebook ogłosił rozpoczęcie testów nowej możliwości dla reklamodawców. 29 stycznia 2021 roku serwis poinformował, że marki będą mogły zdecydować, przy jakich tematach nie chcą wyświetlać swoich reklam.

Jak wyjaśnia portal społecznościowy, funkcja ta pozwoli rozwiać obawy marek o to, że ich reklamy będą pojawiać się w kanale aktualności przy niechcianych tematach. Dla przykładu Facebook wskazuje, że producent zabawek dla dzieci będzie mógł zaznaczyć, że nie chce, by jego treści sponsorowane pojawiały się przy informacji o nowym programie kryminalnym – aby to zrobić, wystarczy wykluczyć temat „Zbrodnie i tragedie”.

Czytaj także: Facebook daje markom większą kontrolę nad miejscem wyświetlania reklam

Testy tej możliwości mają być prowadzone z niewielką grupą reklamodawców. Facebook zaznacza, że rozwijanie i testowanie funkcji będzie trwać przez większą część 2021 roku, ponieważ ważne jest, by została ona stworzona z zachowaniem odpowiednich zabezpieczeń chroniących prywatność ludzi. (ak)

Źródło:

facebook.com, Facebook To Test Topic Exclusion Controls for Advertisers in News Feed, 29.01.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin