poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościRekordowa liczba zgłoszonych kampanii w konkursie Kampania Społeczna Roku 2010

Rekordowa liczba zgłoszonych kampanii w konkursie Kampania Społeczna Roku 2010

Zakończył się etap zgłoszeń do trzeciej edycji konkursu Kampania Społeczna Roku 2010. Zgłoszonych zostało aż 75 kampanii. Teraz czas na etap ocen. Ogłoszenie wyników nastąpi 2 czerwca.

Wśród zgłoszonych są m.in. kampanie poruszające tematy zdrowotne, jak „Nie dostaniesz mnie!” – promująca testy na HIV, ekologiczne „Nie zaśmiecaj swojego sumienia” – odwołująca się do wartości chrześcijańskich, „Tiry na tory” – promujące alternatywne rozwiązania transportowe, profrekwencyjne jak „Twój głos ma sens”, inicjatywy lokalne jak „RoweRowe Piątki” czy też „Lud lubi karpia, karp lubi lód” i „Wszyscy jesteśmy mordercami” na temat niehumanitarnego traktowania karpi w okresie świątecznym.

Jury  w składzie, Przemysław Bogdanowicz, Piotr Czarnowski, Katarzyna Dulko, Agata, Grosicka, Olga Figurska, Monika Jasłowska, Witek Koroblewski,  Dominika Maison, Norbert Maliszewski, Mirella Panek-Owsiańska, Maciej Noga,  Jolanta Plieth-Cholewińska, Monika Probosz, Paweł Prochenko (przewodniczący), Ireneusz Stankiewicz, Marzena Strzelczak i Malina Wieczorek oceni przede wszystkim podejście twórców do poruszanej problematyki, wg następujących kryteriów: strategia kampanii, autentyczność społecznego przedmiotu kampanii, oryginalność i celowość wykorzystania kanałów komunikacji, wykorzystanie narzędzi komunikacji, ogólna kreatywność kampanii, ocena argumentacji reklamowej, działania PR, efektywność oraz forma, walory produkcyjne, jak i wyjątkowość kampanii – dzięki temu kryterium można ocenić kampanie wybitne, które nie spełniają pozostałych kryteriów, ale zdecydowanie się wyróżniają.

Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal Kampaniespoleczne.pl.

Patroni medialni: PRoto.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl, Roxy FM, CR Navigator, THINKTANK, Brief, Aktivist, marketingowiec.pl, students.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, designteka.pl.

Wszystkie zgłoszone kampanie można oglądać na stronie konkursu.

Więcej informacji

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj