wtorek, 9 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościRelacje inwestorskie przy debiucie

Relacje inwestorskie przy debiucie

W dodatku do Parkietu znajdujemy artykuł na temat współpracy między agencją oferującą relacje z inwestorami a debiutującą spółką. Szczegóły przebiegu prac nad ofertą publiczną ujawnia Joanna Tauber, prezes Tauber Promotion. Mówi ona o radzeniu sobie z pojawiającymi się tuż przed wejściem na giełdę negatywnymi informacjami na temat spółki, organizacji spotkań z inwestorami i analitykami, ustalaniu ceny emisyjnej, a także o konieczności przestrzegania przez firmę wymogów informacyjnych.
Ważne jest również odpowiednie przygotowanie zarządzających przedsiębiorstwem – szczególnie prezesa i dyrektora finansowego – do kontaktów z mediami. Tauber konkluduje, że po pierwszym notowaniu spółki na giełdzie „zaczyna się codzienna, żmudna praca nad relacjami inwestorskimi”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł