Relacje inwestorskie przy debiucie

dodano: 
27.07.2006
komentarzy: 
0

W dodatku do Parkietu znajdujemy artykuł na temat współpracy między agencją oferującą relacje z inwestorami a debiutującą spółką. Szczegóły przebiegu prac nad ofertą publiczną ujawnia Joanna Tauber, prezes Tauber Promotion. Mówi ona o radzeniu sobie z pojawiającymi się tuż przed wejściem na giełdę negatywnymi informacjami na temat spółki, organizacji spotkań z inwestorami i analitykami, ustalaniu ceny emisyjnej, a także o konieczności przestrzegania przez firmę wymogów informacyjnych.
Ważne jest również odpowiednie przygotowanie zarządzających przedsiębiorstwem - szczególnie prezesa i dyrektora finansowego - do kontaktów z mediami. Tauber konkluduje, że po pierwszym notowaniu spółki na giełdzie „zaczyna się codzienna, żmudna praca nad relacjami inwestorskimi”.

Źródło:

Parkiet Dodatek, Dzień z życia debiutanta i agencji IR, 21.07.06, s. 1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin