Reputacja szefa na wagę złota

dodano: 
13.04.2007
komentarzy: 
0

„Najważniejszą osobą w firmie jest szef – to przywódca, od którego zależą kariery podwładnych i pozycja organizacji na rynku” – czytamy w Marketingu w Praktyce. Magazyn zamieścił artykuł Marty Szobskiej i Agaty Brodzkiej-Kostrzewskiej, związanych zawodowo z agencją Pleon, na temat wpływu i znaczenia reputacji szefa dla rozwoju firmy.
W swoich rozważaniach autorki wykorzystały wyniki badań Pleonu, dotyczące opinii Polaków na temat wpływu osoby szefa na reputację i wartość firmy. Autorki przybliżają też pojęcie reputacji, które ich zdaniem oznacza „ciepłe uczucia otoczenia wobec przedsiębiorstwa, rodzaj więzi psychologicznej, do powstania której potrzebne jest coś więcej niż tylko wysoka jakość oferowanych produktów i – zwykle powierzchowne – dobre wrażenie”. W artykule przytoczono dane z zeszłorocznego badania, według których „aż 92 proc. Polaków łączy siłę i wartość reputacji z szefem firmy, przy czym ponad połowa badanych podkreślała tę zależność w sposób zdecydowany”. (psp)

Źródło:

Marketing w Praktyce, Szef – król reputacji, Marta Szobska, Agata Brodzka-Kostrzewska, 01.04.07, s. 91
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin