.

Reputacja w czasach digital. Rusza badanie wśród dyrektorów komunikacji

dodano: 
13.11.2019
komentarzy: 
0

Agencja On Board Think Kong wraz z Uniwersytetem Warszawskim i Konfederacją Lewiatan rozpoczynają badanie dotyczące zarządzania reputacją wśród dyrektorów komunikacji firm.

Celem projektu jest pokazanie, jakie wyzwania w zakresie zarządzania reputacją korporacyjną stoją obecnie przed firmami oraz które kanały komunikacji są najbardziej efektywne.

Czytaj także: Jak zarządzać reputacją w czasach social mediów i fake newsów? Wywiad z Katarzyną Reck z OBTK i dr. Łukaszem Przybyszem z UW

Do udziału w badaniu zostali zaproszeni dyrektorzy komunikacji i marketingu odpowiedzialni za obszar komunikacji korporacyjnej z przedsiębiorstw z dziesięciu sektorów gospodarki (m.in. finansów, energetyki, FMCG, transportu czy farmacji). Odpowiedzą oni na pytania dotyczące działań związanych z budowaniem reputacji w kontekście poszczególnych kanałów komunikacji, najlepszych praktyk oraz wyzwań związanych z zarządzaniem reputacją.

Dyrektorów komunikacji zainteresowanych udziałem w badaniu prosimy o kontakt z agencją OBTK.

„Żyjemy w czasach, gdzie następuje pewna zmiana jakościowa postrzegania biznesu, który musi uwzględnić w swojej komunikacji nową generację użytkowników. W świecie podłączonym do mediów społecznościowych firmy muszą być transparentne i otwarte na dialog, bo o wizerunkowy kryzys łatwiej niż kiedykolwiek. A posiadanie dobrej opinii po prostu się opłaca” – mówi Kuba Giedrojć, dyrektor departamentu komunikacji Konfederacji Lewiatan. „Z dzisiejszej perspektywy kwestia dostrzegania i dbania o reputację staje się coraz ważniejsza. Szczególnie właśnie w czasach zmediatyzowanej rzeczywistości, gdzie jednym tweetem można obalić rząd lub wprowadzić chaos na rynku. To bardzo ciekawe zagadnienie, które zyskuje dziś bardzo na znaczeniu” – dopowiada dr Łukasz Przybysz z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.

Odpowiedzi udzielone przez badanych zostaną przedstawione w formie raportu, w którym zaprezentowana zostanie przyszłość reputacji korporacyjnej oraz sposoby dobrego zarządzania tym obszarem w erze digitalu.

„Zarządzanie reputacją nabiera dziś jeszcze większego znaczenia niż zaledwie kilka lat temu. Dzieje się tak z dwóch powodów. Po pierwsze zmienili się odbiorcy komunikacji – klienci, pracownicy, otoczenie biznesowe. Dziś oczekiwanie autentyczności, przejrzystości działania, tworzenia dodatkowej wartości jest znacznie większe. Do tego firmy prowadzą komunikację w wielu bardzo różnych kanałach, co w połączeniu z szybkością i liczbą przekazywanych informacji tworzy wiele nowych wyzwań. Chcemy o te wyzwania oraz najlepsze praktyki w zarządzaniu reputacją zapytać dyrektorów komunikacji w firmach działających w Polsce”  – komentuje Katarzyna Reck, liderka praktyki komunikacja korporacyjna w On Board Think Kong.

Projekt realizowany jest przez OBTK przy wsparciu merytorycznym Konfederacji Pracodawców Lewiatan oraz Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.

PRoto.pl jest patronem medialnym projektu. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin