Reputacja zmieni wszystko

dodano: 
05.08.2008
komentarzy: 
0

Na portalu Independent.co.uk można znaleźć tekst o znaczeniu reputacji. Jego autor, Meriel Pritchard przekonuje, że za każdym rozpoznawalnym nazwiskiem stoi PR-owiec, którego działania – jakkolwiek byłyby zróżnicowane – zawsze zmierzają do tego, by w jak najlepszym świetle postawić klienta i chronić go. Zgodnie z analizami Chartered Institute of Public Relations, reputacja to nic innego, jak efekt tego, co robisz, co mówisz i co inni mówią o tobie. Zdaniem autora, efektywna komunikacja mogłaby zmienić postrzeganie i ocenę organizacji i osób publicznych oraz nie dopuścić do negatywnych publikacji na temat takich osób, jak Gordon Brown, Britney Spears czy Amy Winehouse.

Na Wyspach Brytyjskich w public relations pracuje ponad 48 tysięcy osób,a raport za 2005 rok przygotowany przez Centre for Economics and Business Research pokazało, że obroty w tej branży sięgają rocznie… 6,5 miliarda funtów. (kk)

Źródło:

Independent.co.uk
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin